PRŮBĚH NAŠÍ PRÁCE
![](/images/P1033401v2-U.jpg)
Zakládáme si na našem poradenském přístupu, takže nic neprodáváme. Řešíme přímo konkrétní požadavky našich klientů.
Tedy, nestane se Vám, že když si přijdete pro povinné ručení, že odejdete i s životní pojistkou. Naše práce spočívá v poradenství. Poradenství, poptávaném klientem.
Zpravidla, lze technicky naši práci rozdělit do 5 fází.
- 1. FÁZE - Seznamovací schůzka
- Vzájemné představení a obecné seznámení se situací.
- Možnost řešení formou osobní schůzky nebo elektronické komunikace.
- První fáze je vždy ZDARMA a není zavazující ani pro jednu stranu.
- 2. FÁZE – Technická schůzka
- Standardně následuje po 1. fázi.
- Jde na ní o konkrétní seznámení se situací či poptávkou.
- Na základě technické schůzky s klientem, vypracujeme individuální řešení.
- Zároveň zde informujeme klienta o časové náročnosti vyhotovení řešení a také ceně.
- S klientem sepíšeme objednávku, případně vystavíme fakturu (ač např. jen na zálohovou platbu).
- Tato fáze je již závazná pro obě strany a proto ji zahrnujeme do celkové ceny (viz ceník).
- 3. FÁZE – Tvorba řešení
- Na základě získaných údajů od klienta, vypracujeme individuální řešení na míru.
- Toto řešení je klientovi následně prezentováno osobně anebo elektronicky, podle možností a preferencí klienta.
- Fáze tvorby řešení je standardně zpoplatněna dle našeho ceníku.
- 4. FÁZE – Konzultace řešení
- Účelem této fáze je potvrzení od klienta, že s řešením souhlasí a je podle jeho představ.
- Rekapitulujeme a konzultujeme s klientem další postup.
- Tato fáze je opět ZDARMA.
- 5. FÁZE – Finalizace řešení
- Příprava a finalizace smluvní dokumentace k podpisu (je-li vyžadován).
- Vystavení faktury za poskytnuté služby (pokud se tak nestalo už ve 2. fázi) a její úhrada.
- Návrh budoucí spolupráce (viz níže).
- Tato fáze je taktéž ZDARMA.
- NÁSLEDNÁ SPOLUPRÁCE
Po vyřešení zadaného požadavku klientem, zůstáváme s klientem v kontaktu. Informujeme jej o novinkách či změnách, které by mohly mít dopad přímo na něj.
Tento kontakt je nenásilnou formou, skrze mailovou komunikaci (kterou ovšem klient může odmítnout).
Klient si zároveň může zvolit, zda-li chce využít našeho aktivního či pasivního servisu.
- AKTIVNÍ SERVIS
- Non-stop podpora na telefonu a mailu (včetně víkendů a svátků) – v případě nezastižení, voláme zpět v nejbližším možném termínu (nejpozději do 24hod).
- Přednostní vyřízení požadavků – nejdéle do 3 pracovních dní od zadání.
- Pomoc s libovolnou byrokracií, spojenou s poskytnutým řešení.
- Výroční, automatická aktualizace klientova řešení.
- Každoroční vypracování investičního přehledu klientova portfolia.
- Možnost využití až tří osobních konzultací za rok, ZDARMA.
- Servis se sjednává vždy na rok s paušální platbou dle ceníku.
- PASIVNÍ SERVIS
- Podpora na telefonu a mailu v průběhu standardních „business-hours“ v pracovní dny.
- Aktivně nenavrhujeme nové řešení, pouze reagujeme na nové požadavky klienta.
- Vyřízení nových požadavků klienta zpoplatněno standardní hodinovou sazbou, dle ceníku.
Máte-li zájem dozvědět se o nás více, nebo pokud máte dotazy, využijte prosím kontaktního formuláře ZDE.