3288 dní, tedy 9 let

od Robert Stejkora

Nastavenou tradici držím i dál a trvání naší značky Experti na finance počítám ve dnech. Dnes je tomu přesně 3288 dní, což odpovídá 9 letům trvání brandu se sovou ve znaku. Dnes se uzavírá další rok, co pod jejími křídly ochraňujeme a spravujeme majetek lidí, kteří nám svěřili svou důvěru. Navíc, v současné době už chrání i křídla naší sovy „erko“ v kolečku – nadělili jsme si jakožto pozdní vánoční dárek a zároveň brzký narozeninový, ochrannou známku ®

A jak už bývá zvykem, snažím se vždy pojmout tento náš narozeninový článek jinak než jako chlubení se našimi úspěchy. A ani letos tomu nebude jinak.

V úvodu jsem připomenul naše logo. Sovu nemáme ve znaku jen tak pro nic za nic. To, že je symbolem moudrosti, ví asi každý. Ale my jsme zde šli ještě o něco hlouběji.

Krom zosobnění moudrosti např. v podobě bohyně Palas Athény, která symbolizovala moudrost, inteligenci a tajemství, byla v mnoha kulturách považována sova jako ochrana před zlými silami a nositelka štěstí. Sovy, coby zvířata mají velmi dobrý sluch a vidění a mají také schopnost otočit hlavu o 270 stupňů, což jim umožňuje vidět do všech směrů – v jednoduchosti, tam, kde jiní jsou oklamáni, sova ví a vidí skrytý smysl.

Sovy byly zasvěceny Slunci a dohlížely na něj v době, kdy se plavilo v podsvětí.

Athéňané, ve starověkém Řecku, říkali svým penězům, jednoduše „sovy“ (byly na nich i vyraženy).

V hinduistické kultuře je pak sova spojována s Lakšmí, bohyní hojnosti a prosperity.

Toliko k zajímavostem k symbolu sovy. Ale co to znamená v rámci našeho brandu, ve finančně-poradenské kanceláři?

Význam moudrosti je asi zřejmý, stejně tak i hojnosti a prosperity. Ale to důležitější, což je v našem logu znázorněno roztaženými křídly, je ochrana. Chceme chránit ty, kteří si nás vybrali před podvodníky a produkty, či službami, které by je mohly poškodit. Právě umění „vidět co jiní nevidí“, je tím, co se snažíme přinášet. Jsme průvodci, rádci, nikoliv obchodnici a prodejci produktů – produkt dneska zvládne sjednat i automat, k tomu není třeba žádný poradce. Ale dát jej do kontextu tak, aby zapadnul do celého portfolia, nastavit jej tak, aby odpovídal potřebám konkrétního člověka, být mu pak průvodcem a rádcem v dalších letech, to je poradenství a na to se zaměřujeme.

Naší prací je dohlížení na vytvořená portfolia, aby se o ně člověk sám nemusel starat a mohl se zaměřovat na jeho práci a jeho život – dohlížet na Slunce, v době, kdy nesvítí, aby fungovalo v době, kdy je jej třeba 😊.

A tohle jsme dělali nejen v uplynulém roce, ale i ve všech těch předchozích. A budeme to dělat i v těch dalších. Nebudeme prodávat produkty, budeme poskytovat službu poradenství – nejsme finanční prodejci, ale finanční poradci. To je naše doména. Poskytnutí moudrosti, ochrana před temnotou nevhodných produktů a jejich pofidérních prodejců, vidění toho, co jiní nevidí ve chvíli, kdy děláme analýzu produktů. V tom jsme silní, a to nabízíme a budeme i nadále.

Tohle nejsou planá slova. Právě toto jsem slýchával v uplynulém roce několikrát, coby zpětnou vazbu na naše služby. Proto mě napadlo letos, konečně vysvětlit, co znamená naše logo ve spojitosti s naší prací.

Jsme Experti na finance – ochránci, průvodci, rádci. Rádi se podělíme o naši moudrost a schopnosti s každým, kdo o to požádá a bude chtít využít našich služeb. A děkujeme všem, kteří nám nejen v uplynulém roce zachovali přízeň – právě díky VÁM jsme mohli oslavit už 9 let existence!

Přidat komentář

Komentáře (2)