Newsletter březen 2016 – Spoření a investice
- od Robert Stejkora
Již více jak čtvrt roku můžeme kolem silnic potkávat billboardy se „šokujícími“ zprávami jako vystřiženými z bulvárního tisku, které jsou „podepsány“ odkazem na web nekecame.cz. Při následné prohlídce tohoto webu zjistíme, že se jedná o počin jedné velké finančně-poradenské společnosti, která se pyšní tím, že její poradci pod tyrkysovými barvami dělají finanční poradenství JINAK a jinak jej od letošního roku dělají i díky této kampani snižující jejich práci právě do sfér bulváru.
Tedy máme zde nový fenomén? Nový přístup? A proč se vůbec chtějí tyrkysoví takto prezentovat? Proč se chtějí zapsat u klientů či budoucích poradců tímto způsobem? Proč vytvořili tento Tyrkysový blesk?
Nad tímto chci zauvažovat v následujícím článku.
Logická posloupnost, člověk si koupí auto, pak si jej pojistí a pak doufá, že nikdy nebude potřebovat z tohoto pojištění plnění. A když už plnění potřebovat bude, tak trne, kde s ním pojišťovna vyběhne…
Toto je ve zkratce popis toho, jak klienti obvykle přistupují k pojištění vozidel. Aby k žádnému vyběhnutí s klientem nedošlo, vyšel v 10. čísle časopisu Ekonom z 10.03.2016 článek zabývající se touto problematikou – Jak se nenapálit při dopravní nehodě. Jeho autorem je Petr Korbel.
Jelikož si myslím, že ne každý tento časopis odebírá, chci poskytnout informace o něm touto cestou a navíc přidat několik vlastních poznámek.